­

Thuisvieringen zijn korte online-vieringen van 8 à 9 minuten, die u thuis kunt volgen. De vieringen worden wisselend opgenomen in een van onze kerken.

Psalm 47, Urmond

Deze viering is samengesteld en opgenomen in de protestantse kerk van Urmond, door ds. Jolien Leeffers en Cariene Groen-Zwart (orgel).

Psalm 46, Podiumkerkje

Deze viering is samengesteld en opgenomen in het Podiumkerkje te Grevenbicht, door ds. Jolien Leeffers en Cariene Groen-Zwart (orgel).

Psalm 45, Gruizenkerkje

Deze viering is samengesteld en opgenomen in het Gruizenkerkje te Sittard, door ds. Jolien Leeffers en Cariene Groen-Zwart (orgel).

Psalm 44, Johanneskerk

Deze viering is samengesteld en opgenomen in de Johanneskerk te Sittard, door ds. Jolien Leeffers en Cariene Groen-Zwart (orgel).

Psalm 42, Podiumkerkje

Psalm 41, Gruizenkerkje

Psalm 40, Johanneskerk

Psalm 39, Urmond

Psalm 38, Grevenbicht

Psalm 37, Sittard

Psalm 36, Johanneskerk

Psalm 35, Urmond

Psalm 34, Grevenbicht

Psalm 33, Sittard

Psalm 32, Johanneskerk

Psalm 31, Urmond

Deze viering is samengesteld en opgenomen in de Protestantse kerk te Urmond, door ds. Jolien Leeffers en Cariene Groen-Zwart (orgel).

Psalm 30, Grevenbicht

Psalm 29, Sittard

Psalm 28, Geleen

Deze viering is samengesteld en opgenomen in de Ontmoetingskerk te Geleen, door ds. Jolien Leeffers en Cariene Groen-Zwart (orgel).

Psalm 27, Beek

Deze viering is samengesteld en opgenomen in het protestantse kerkje te Beek, door ds. Jolien Leeffers en Cariene Groen-Zwart (orgel).

Psalm 26, Urmond

Deze viering is samengesteld en opgenomen in de protestantse kerk te Urmond, door ds. Jolien Leeffers en Cariene Groen-Zwart (orgel).

Psalm 25, Grevenbicht

Psalm 24, Sittard

Psalm 23, Geleen

Psalm 22, Beek

Psalm 21, Urmond

Psalm 20, Grevenbicht

Deze viering is samengesteld en opgenomen in het Podiumkerkje te Grevrenbicht, door ds. Jolien Leeffers en Cariene Groen-Zwart (orgel).

Psalm 19, Geleen

Psalm 18, Geleen

Psalm 17, Beek

Psalm 16, Urmond

Psalm 15, Grevenbicht

Psalm 14, Sittard

Psalm 13, Geleen

Psalm 12, Beek

Deze viering is samengesteld en opgenomen in de protestantse kerk van Beek, door ds. Jolien Leeffers en Cariene Groen-Zwart (orgel).

Psalm 11, Urmond

Psalm 10, Grevenbicht